2009. november 3., kedd

fakanaltarto oblitos flakonbol

Ez a tartó papírmasé és szalvéta technikával készült. Az ötletet a szalvéta adta.
Egy kiürült öblítős üveg tetejét levágtam. Háztartási csomagolópapírt 4cm-es darabokra téptem (fontos, hogy tépjük és ne vágjuk a papírt, mert tépés esetén ragasztás után egyöntetűvé válik a felület, vágás esetén viszont a vágás élei látszani fognak), majd tapéta ragasztóval beragasztottam a felületet úgy, hogy a papírdarabok szélei fedjék egymást. A doboz pereménél 1 cm szélességben a belsejébe is ragasztottam papírt. Száradás után a szalvétáról leválasztottam a felső réteget, ráhelyeztem a papírral bevont flakonra, majd középről kiindulva vízszintes irányba haladva decoupage ragaszó lakkal vékonyan felkenve beragasztottam. Decoupage ecsettel könnyű dolgozni, és ha a szalvéta kicsit gyűrődik, az ecsettel könnyedén kisimíthatjuk. Miután a felület megszáradt, bekentem még egy réteg decoupage ragasztó lakkal, így vízálló lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése